Sufnituning edzőterem

Edzőterembe járni mostanra teljesen természetes dolog. Sokan mégis úgy gondolják, jobb ha saját kezükbe veszik az irányítást és személyre szabott "gépeket" készítenek maguknak.

A saját testsúlyos edzés alapvetően kiváló otthoni edzésforma, azonban, ha nem csak erősíteni szeretnél, lehet, hogy a legjobb, ha időben elkezded összepakolni a bontott téglát!

Az emelő csigákkal már kész is a húzósúly. Sokan néhány beton, vagy vastömböt erősítenek a kötél végére, így aztán - hasonlóan a teremben található bicepsz, tricepsz és hát erősítő gépekhez - fokozatosan növelhetik a nehezéket, ahogy fejlődnek.

Úgy látszik, sokaknak bejött a vödörbe öntött beton! Ahhoz, hogy jó súlyzó váljon belőle, erős rúd kell hozzá.

Kényelmes lehet a raklapokon fekve?

Ennél sokkal kényelmesebb a partvisnyél + 2 zsugor víz, vagy ha van otthon, akkor néhány lexikon egy-egy bevásárló táskában.

Az emberek igénye a testmozgásra egyre nagyobb lesz, hiszen úgy tűnik, a mindennapi életünkben egyre jobban elkényelmesedünk. Szinte nem is kell már mozognunk, minden elintézhető online, pár kattintással akár az ágyban fekve is be tudunk vásárolni.

A fizikai munkát végzők is inkább csak bizonyos izomcsoportokat mozgatnak át, azonban a teljes testének szüksége lenne legalább hetente kétszer egy kiadós edzésre és nyújtásra.

Ezzel sok időskori probléma megelőzhető és ha nem is a fent említett módokon, de érdemes legalább otthon elvégezni a gyakorlatokat.

Ha táncolni szeretsz, kapcsolj zenét és rázd meg, ha biciklizni, akkor pattanj fel és irány a természet, a lényeg, hogy amikor csak lehet, edzd a tested. Boldogabb és egészségesebb is leszel, ráadásul arra az időre megfeledkezhetsz a hétköznapokról!

Na mozgás!